FANDOM

Witam!

Aktualizacja oznaczona numerkami 2.2.3 wnosi jedynie kilka łatek do gry. Dodano również więcej skał w miejscach, gdzie ich występowanie było znikome. Jedynym nowym dodatkiem, który jest od teraz dostępny jest możliwość wyciszenia (ang. mute) graczy. Aby wykonać tą czynność należy kliknąć na nick gracza i wybrać opcję Mute.

Informacje dotyczące nadchodzącego update (3.0) znajdują się poniżej.

Szczegóły dotyczące nadchodzącej aktualizacji 3.0

Wszystkie dodatki będą wprowadzone do gry wraz z dużą aktualizacją oznaczoną cyframi 3.0. W ciągu ostatnich kilku dni udało nam się znacząco poszerzyć zakres wykonanych prac.

  • Lokalizowanie jest w pełni możliwe, wszystkie pliki językowe są zawarte w jednym folderze. Możesz łatwo skopiować folder języka Angielskiego i przetłumaczyć grę na swój własny. (Oczywiście serwis Unturned.org.pl zajmie się tłumaczniem gry. Pliki będą dostępne do pobrania na naszym serwisie)
  • Całe zaplecze gry jest teraz łatwo dostępne - Animacje, tekstury, modele itd. Wszystkie pomysły graczy będą w końcu możliwe do wprowadzenia w życie.
  • Chmura Steam i tryb lokalnego zapisu stanu gry (dotychczas zapisywane w rejestrze) od teraz używają podobnego, łatwego do odczytania systemu, który jest solidny i prosty w konfigurowaniu.
  • Edytor map jest już prawie w pełni ukończony - mamy m.in możliwość formowania terenu, konfiguracji tekstur, przemieszczania objektów.Wielkie dzięki dla zaph34r za pomoc w stworzeniu algorytmu umożliwiającego przemieszczanie osi modelu względem świata gry. Maksymalny rozmiar mapy, to 64km2.
News2
News1

Wczytywanie prostych poziomów stało się w końcu możliwe. Tak więc twórca może rozpocząć pracę nad rzeczami proponowanymi przez graczy (inwentarz postaci, ubiory, żywotność itp.).

Kolejnego newsa powinniśmy się spodziewać pod koniec tygodnia :) 

Miłego dnia!