FANDOM

Witamy bardzo serdecznie!

Dzisiejszy artykuł dotyczący aktualizacji 2.1.8 będzie dotyczył dokładnego opisu sieci Steam. Standardowo nie zabrakło kilku poprawek, oraz aktualizacji.

Dodatki

  • Można już grać w trybie Offline bez potrzeby łączenia z internetem.

Korekty

  • Zwiększono prędkość APC.
  • Zwiększono obrażenia zadawane przez broń - Pustynny Sokół (ang. Desert Falcon).
  • Zmniejszono obrażenia zadawane przez broń - Długi Łuk (ang. longbow).

Poprawki

  • Fixed swapping backpacks with equipped items.
  • Naprawiono problem z exploitem dotyczącym modyfikacji zasięgu 'broni białej.

To na tyle poprawek dotyczących gry, teraz weźmy się za sieć Steam.

Dla tych którzy nie wiedzą, Nelson pracuje teraz głównie nad modyfikacją aktualnej sieci Unturned na taką, która będzie kompatybilna z serwerami gier sieci Steam. W wielkim skrócie można to opisać w ten sposób, że trzeba całkowicie zmienić istniejący kod dotyczący tworzenia serwerów, łączenia itd. i napisać nowy. Taki, który pozwoli dedykowanym serwerom korzystać serwer listy (ang. server list), po za tym do tego wszystkiego pojawi się wiele nowych dodatków.

Komentarz Nelsona dotyczący postępów w tworzeniu skryptu

"At this point I have mostly wrapped the Steamworks networking in a way that can make use of the existing remote procedure call system, but it could still use some polishing over the next couple days. This is a big step because it will be the component that all of the existing networking will communicate with."

Od razu po ukończeniu, oraz optymalizacji skryptu - listy serwerów. Skrypt zostanie wprowadzony do gry ^^